skip to Main Content
Conținut, 6 Modalități Prin Care Puteți Economisi Timp Prețios
Conținut, 6 modalități prin care puteți economisi timp prețios

Conținut, 6 modalități prin care puteți economisi timp prețios

Când crearea conținutului se face în mod corect, este nevoie de mult timp. Există planificare pentru subiecte, cercetare, editare, revizuiri și lista poate continua.

În calitate de antreprenor ocupat cu siguranță aveți o grămadă de lucruri de făcut. În aceste condiții, e imposibil să faci totul fără a investi o mare parte din timp.

Există o modalitate de a optimiza procesul de creare a conținutului.

Există modalități de eficientizare a procesului și de economisire a timpului. În același timp, se creează conținut semnificativ. Abordarea vă face să fiți observați de către potențialii clienți și să vă țineți la curent clienții existenți.

Iată primele șase hack-uri care economisesc timp pentru crearea de conținut. Astfel, puteți reveni la celelalte multe alte sarcini care vin împreună cu administrarea unei afaceri.

1. Reduceți cantitatea

Când realizați conținut este important să rețineți un aspect important: aici este vorba de calitate, nu cantitate. Nu este nevoie să creați un „munte” de conținut.

Este mai bine să creați mai puțin conținut de înaltă calitate decât să vă „inundați” publicul cu mult conținut inutil.

S-ar putea să încercați să scrieți mai puține articole pentru conținut dar de formă mai lungă. Aceste articole o să dureze mai mult pentru a fi produse. Pe de altă parte, oferă publicului dvs. mult mai multă valoare și au un impact masiv asupra autorității.

Alături de calitate, consecvența e la fel de importantă în crearea de conținut. Când setați o cadență de publicare pentru conținutul dvs., doriți să rămâneți la acest calendar.

Eliberarați conținut în fiecare zi și apoi „tăcere” timp de o săptămână și jumătate? Cu siguranță nu e modalitatea de a construi un public adecvat și interesat de ceea ce aveți de oferit.

Majoritatea clienților potențiali trebuie să vadă un brand de câteva ori înainte de a începe să se gândească să facă afaceri. Puteți avea o prezență constantă în căsuța de e-mail și pe fluxurile lor de socializare?

E mult mai probabil să le atrageți atenția în acest mod. O idee mult mai bună decât să îi „bombardați” cu conținut lipsit de sens timp de o săptămână și apoi să vă faceți nevăzut în următoarea.

2. Planificați conținutul și creați un calendar editorial

Cum vă asigurați că ați creat conținut de înaltă calitate în mod constant? Puneți împreună un calendar editorial și compilați mai multe idei.

Nu faceți greșeala de a vă forța să veniți cu un subiect în ziua în care îl veți scrie. Stabiliți un plan și respectați-l. E o utilizare mult mai eficientă a timpului dvs.

Planificați conținutul lunii dintr-o dată în loc să vă grăbiți în fiecare zi.

Lăsați deoparte câteva ore la sfârșitul fiecărei luni pentru a vă planifica abordarea conținutului pentru luna următoare. Centrarea conținutului dvs. în jurul unei anumite teme vă poate ajuta.

Puteți crea conținut care să funcționeze bine împreună și să ofere profunzimea informațiilor dorite de public. De asemenea, se aliniază la strategia de a crea pagini hub pentru conținutul dvs. Abordarea vă permite să continuați să profitați de conținutul dvs. după ce a fost publicat.

3. Actualizați conținutul existent

Doar pentru că distribuiți conținut în mod constant nu înseamnă că totul trebuie să fie nou. Conținutul reutilizat este plin de valoare și vă poate crește traficul cu 300%.

Reîmprospătarea conținutului vechi este o modalitate excelentă de a obține avantaje imediate. Puteți acorda viață suplimentară conținutului dvs. care va rămâne relevant.

Unele subiecte nu se vor demoda niciodată, dar pot fi necesare actualizări pe măsură ce detaliile se schimbă. Să presupunem că dețineți un business care se ocupă cu renovarea locuințelor.

Poate aveți un articol pe blog despre selectarea blatului perfect de bucătărie. În timp ce unele dintre principiile de selecție a blatului vor fi întotdeauna aceleași, unele dintre tendințe se vor schimba.

Puteți reîmprospăta acest conținut pentru a reflecta schimbările din tendințele consumatorilor. Măsura păstrează conținutul relevant, permițându-vă în același timp să beneficiați în continuare de articolul original.

4. Abordați conținut de la invitați

Dacă încercați să creați conținut în mod regulat, uneori știți că vă va fi dificil să țineți pasul. Poate că va exista o săptămână în care veți fi în afara orașului la o conferință.

Sau vine o lună în care afacerea dvs. lansează un nou produs care vă ocupă mult timp. În aceste situații ar putea fi momentul să luați legătura cu un prieten pentru a crea guest posting.

Indiferent dacă este un articol pe blog, un seminar web sau un episod de podcast, guest posting-ul poate avea câteva scopuri importante.

În primul rând, vă eliberează de grija de a vă petrece mult timp pe conținut în săptămâna respectivă. În al doilea rând, și poate cel mai important, vă permite să accesați rețeaua existentă oferită de guest posting.

Ca în cazul oricărui parteneriat strategic, căutați colaboratori care să fie aliniați la ceea ce faceți. Este important să completeze activitatea pe care o desfășoară business-ul dvs.

Acest lucru nu numai că adaugă valoare pentru publicul dvs. În plus, ajungeți și în atenția fanilor de guest posting și invers. Este un aranjament reciproc avantajos.

5. Creați un stoc de idei pe parcursul timpului

Nu așteptați un termen limită pentru a vă forța creierul să devină creativ. Păstrați o listă deschisă sau un carnețel pentru idei.

Când ideile vă vin în minte, puteți trece informațiile pe o foaie. Vedeți un articol interesant? Vă gândiți la un titlu atrăgător? Lista vă așteaptă!

Chiar și când lăsați deoparte timp dedicat pentru brainstorming, probabil o să veniți cu idei noi. Profitați de acest lucru făcând din respectivele momente un punct de adăugat în fișierul dvs. de idei.

6. Luați în considerare externalizarea

Există o mulțime de afaceri mici care nu sunt suficient de dezvoltate pentru a-și construi propriul departament de marketing. Cu toate acestea, sunt puțin prea mari pentru ca proprietarul sau echipa să se ocupe de promovare.

Acesta e momentul în care ar putea fi timpul să externalizați unele dintre eforturile dvs. de marketing și crearea de conținut. Dacă vă aflați în căutarea unor servicii SEO sau advertoriale SEO puteți intra în contact cu noi.

Din fericire, în lumea extrem de conectată de astăzi, este ușor să găsiți contractori. Aceștia vor putea lucra de la distanță pentru a vă ajuta la crearea de conținut.

Externalizarea vă permite să puneți munca dvs. de marketing în mâinile unui profesionist. Fără a fi nevoie să vă faceți griji cu privire la găsirea resurselor pe care să le adăugați echipei dvs. permanente.

Crearea de conținut poate consuma mult timp și atenție pentru proprietarii de întreprinderi mici. Dar nu trebuie să fie așa! Vă pricepeți la planificarea conținutului și apelați la alții pentru ajutor?

Creați conținut semnificativ și eficient, fără a pierde prea mult timp.

Sunteți în căutarea ajutorului pentru gestionarea de conținut? Consultați lista noastră de servicii. Vă vom ajuta afacerea, astfel încât să puteți ajunge la creștere cât mai repede posibil. Nu uitați să adăugați advertoriale pentru un plus de promovare în mediul online.

Promovare Companii

Suntem o companie de Marketing Digital, din Alba Iulia. Avem personal specializat în SEO, Web Design și Marketing de Conținut. Website-ul nostru este special creat pentru companiile care doresc servicii de Marketing Online, Articole și Advertoriale SEO.

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top